reklama

Ďakujem, pán Kiska

Je streda 12. november, 14:55 hod, posledný deň volebnej kampane. Pozerám si náš facebook. Už je nás 4173. Za pár mesiacov je to dosť veľa ľudí, ktorí veria mojej vízii lepšej Bratislavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Od 7:00 som bol, tak ako každý deň za posledný mesiac, na zástavke autobusov. S dievčatami z tímu sme rozdávali Bratislavčanom koláče. Máme slogan NOVÁ ENERGIA BRATISLAVY, tak nech Bratislavčania od nás dostanú aspoň niečo pod zub, aby sa im ľahšie pracovalo. 

Pred chvíľou skončil posledný volebný štáb. Zhodnotili sme včerajšok a povedali sme si čo budeme robiť dnes. Máme nové noviny. Som v nich vyzlečený “donaha”. Obrazne. Je tam o mne všetko. Detstvo, štúdium, celá 13-ročná kariéra v Nemecku, návrat do Bratislavy, o Mirke a mojej malej Adelke...Keď chcem byť primátorom Bratislavy, musia Bratislavčania o mne vedieť všetko. Snáď ich môj životopis nesklame. Teší ma, že v novinách je podpora od viacerých osobností. Pred pol rokom som o niečom takom ani nesníval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O 12:30 som mal diskusiu v denníku SME, teraz sme mali poslednú poradu tímu a ešte ideme naposledy rozdávať noviny do centra mesta. Stretnutia s občanmi sú pre mňa najkrajšou časťou kampane. Je super vedieť koľkým ľudom záleží na osude Bratislavy. Za ten polrok v uliciach som spoznal množstvo bratislavských problémov a osudov. Dnes vnímam osud Bratislavy cez príbehy a námety konkrétnych Bratislavčanov. Som hrdý na to, že mi ľudia začínajú dôverovať.

Keďže v týchto dňoch je skoro tma, zmenili sme taktiku a po obede už nestaviame stánok v meste, ale ideme do električiek. Povedali sme si, že keď idú Bratislavčania domov, urobme im radosť. Tak rozdávame cukríky a reflexné pásky. Teší ma, že sa to ľudom páči. Veď nech po kampani zostane po nás niečo sladké a užitočné. Večer pôjdeme do barov a pivárni. Priznám sa, že som sa tejto aktivity trochu stránil. Otravovať ľudí, keď si sadnú na drink či pivko. Ale je to paráda. Nápad s vyprošťovákmi, “aby si sa ráno SROVNAL”, ľudia prijímajú s úsmevom. Na usmiateho človeka je vždy príjemný pohľad. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte mám chvíľu pre seba a tak premýšľam. Už len jeden deň kampaňovania, večer ešte jedna diskusia v RTVS, 2 dni moratória, sobota 15.11 a koniec. Koniec neskutočnej ročnej práce. Zážitok na celý život. To čo som doteraz poznal len z televízie, som zažil na vlastnej koži. Verím však, že od 16.11. sa začne iná tvrdá práca - práca pre Bratislavčanov. Chcem z nášho mesta urobiť modernú európsku metropolu a som presvedčený, že mám na to všetky predpoklady. Príďte prosím v sobotu voliť, aby som vám to mohol dokázať.

Tak som si spomenul na marec tohto roku. Sledoval som súboj pána Kisku proti všetkým politickým stranám. Najprv ho nebrali vážne, potom z neho robili úžerníka, podvodníka, scientológa....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Minulý týždeň po zverejnení prieskumu, kde mám rovnaké šance ako Milanovia, som sa začal o sebe dozvedať podobné veci. Bol som označený za tajného kandidáta Smeru, fialovej koalície, rozbíjača pravice, zločinca, zlodeja....Tieto intrigy sú nechutnou súčasťou kampane. Dúfam, že na to čo najskôr zabudnem.

Pán Kiska, ďakujem Vám. 

Ďakujem Vám za to, že ste sa dokázali povzniesť nad tieto lži, klamstvá a poraziť tieto intrigy. Každý deň mi vaše víťazstvo a Bratislavčania dodávajú energiu a veľkú chuť dotiahnuť tento zápas do víťazného konca. 

Pretože pre mňa to nie je iba slogan, ja tomu naozaj verím: Dáme to! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ivo Nesrovnal

Ivo Nesrovnal

Ivo Nesrovnal

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  15x

Bratislavčan Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu