reklama

Môj poslanecký odpočet 2010-2014

V roku 2010 som sa prvýkrát stal poslancom Mestského zastupiteľstva hl. m. SR Bratislavy. Od začiatku som svoj mandát vykonával tak, aby som mestu pomohol, hoci smotanu za akékoľvek úspechy zlíže vždy primátor. Prvoradé sú však pre mňa záujmy mesta a pravda je, že keby primátor, resp. magistrát realizoval viac mojich návrhov, mesto by dnes vyzeralo oveľa lepšie a teraz by sa aj jemu robila kampaň ľahšie. Takto musí vysvetľovať, prečo za štyri roky nepohol napr. s Hlavnou stanicou, PKO, alebo s neporiadkom v meste.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tu je odpočet mojich poslaneckých návrhov:

Doprava

  • Do rozpočtu Bratislavy som presadil500 tis. eur na rozvoj cyklodopravy 

  • Predložil som návrh na projekt Bike Sharing

  • Navrhol som novú cyklotrasu na Jelačičovej ulici

  • Podporil som obnovu vozového parku DPBA

  • Doplnil som projektrekonštrukcie Starého mosta a výstavby električkovej trate do Petržalky

  • Navrhujem zapojenie železnice do prepravy Bratislavčanov a návrat k projektu Filiálka

  • Podporil somparkovaciu politiku

  • Navrhol som riešenie problému Hlavnej stanice

Čistota

  • Pripravil som projektodstraňovania grafity

  • Zabránil som s kolegami legalizácii 400 bilboardov

  • Predložil som návrh zákona na vyriešenie problému bilboardov a vonkajšej reklamy

  • Pripravil som projektzapojenia bezdomovcov do čistenia mesta

  • Presadil som financie načistenie kontajnerových stojísk

Výstavba a developeri

  • Požadujemreguláciu výškovej zástavby

  • Navrhol som vypracovanienového územného plánu Bratislavy

  • Presadil somzvýšenie financií pre Hlavného architekta

  • Presadil somprísnejšiu ochranu Malokarpatských vinohradov v územnom pláne BSK

  • Navrhol som projektzáchrany a využitia mestských vinohradov

  • Predložil som do Národnej Rady SR noveluzákona o vinohradníctve

Financie a majetok

  • Požadujemzrušenie nevýhodných zmlúv, napr. na zimnú údržbu

  • Navrhol sominventarizáciu a súpis majetku mesta

  • Otvoril som diskusiu o spravodlivejšom financovaní Bratislavy zo štátneho rozpočtu

  • Pracoval som naznižovaní zadlženia Bratislavy

  • Podporil som finančnúsolidaritu väčších mestských častí s menšími

Kvalita života

  • Podporujem šport, školy a občiansku spoločnosť, z BSK ružinovské školy dostali viac ako 2,5 milióna eur, pre športové a občianske aktivity sa rozdelilo viac ako 135-tisíc eur.

  • Podporil som zriadenie a financovanieBratislava Tourist Board a rozvoj turistického ruchu.

  • Presadil som revitalizáciu zelene v Ružinove

  • Presadili sme rozmiestnenie ďalšíchbezpečnostných kamier

  • Podporil som projektStará Tržnica

  • Navrhol som do konca roka 2014zastaviť ťažbu v Lesoparku

  • Presadil som uznesenie prezáchrane PKO

  • Zabránil som pokusu o privatizáciukúpeľov Grössling

  • Zastavili sme stavbuMegakasína v Jarovciach

Žiaľ, viacero z týchto návrhov zostalo iba na papieri, lebo ich primátor, resp. magistrát pod jeho vedením nezrealizoval. Poslanci totiž majú zo zákona len iniciatívnu a kontrolnú funkciu, štatutárom mesta je len primátor. Preto som sa rozhodol kandidovať na funkciu primátora. Chcem z nášho mesta urobiť modernú európsku metropolu a som presvedčený o tom, že na to mám všetky predpoklady. Pevne verím, že v sobotu 15.11. prídete voliť, aby som vám to dokázal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ivo Nesrovnal

www.ivonesrovnal.sk

www.facebook.com/IvoNesrovnalpreBratislavu

Ivo Nesrovnal

Ivo Nesrovnal

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  15x

Bratislavčan Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu